https://dl.dropbox.com/u/67422351/imagen_png_one_direction_con_texto_by_cata_belieber-d4lv5h6.cur

poniedziałek, 15 października 2012

Rozdział 8.

Znów zostałam sama z Zaynem w kuchni...
-Wychodzisz gdzieś dzisiaj?- spytał chłopak.
-Nie, raczej nie.- odparłam.
-A ma masz może ochotę na kino?
-Hmm. Na kino nie za bardzo...- powiedziałam, a chłopak posmutniał. - Ale możemy się przejść. Muszę trochę rozchodzić nogę.
-To świetnie.- wyszczerzył zęby w uśmiechu, na co ja odpowiedziałam mu tym samym.
-Więc chodźmy.
     Ubraliśmy buty i wyszliśmy na chłodne wieczorne powietrze.
Chodziliśmy po ulicach Londynu w ciszy. Gdy mijaliśmy staruszkę z kwiatami chłopak nagle zatrzymał się.
-Poproszę jedną piękną różę dla tej ślicznej dziewczyny.-  zapłacił i wręczył mi kwiat. 
-Dziękuję Zayn. To słodkie.- Pocałowałam mulata w policzek.
-Opłacało się.- powiedział chłopak z łobuzerskim uśmiechem.- To za dwie róże dostanę w usta? 
-Może.- uśmiechnęłam się tajemniczo.
-To ja zaraz wracam.- rzucił i pobiegł za starszą panią.
-Zayn, głuptasie wracaj tu!- krzyknęłam ,ale chłopak już dokonał zakupu.
-Proszę- powiedział i zrobił wyczekującą minę. Zaśmiałam się i chciałam dać mu buziaka w drugi policzek, ale obrócił głowę i pocałował mnie w usta, lecz zwykły buziak przerodził się w coś głębszego. Nie opierałam się choć wiedziałam ,że będę tego żałować. Zayn objął mnie w tali , a ja splotłam mu ręce na szyi.
-Zayn to za wcześnie. My się prawie wgl nie znamy- powiedziałam kiedy zakończyliśmy pieszczoty.
-Jasne, rozumiem. Przepraszam cię za to.- spuścił głowę wpatrując sie w chodnik.
-Nie przepraszaj. Zostańmy na razie przyjaciółmi.- odparłam.
-Na razie?:D- spytał już wesoły chłopak.
-Na razie.- wyszczerzyłam zęby w uśmiechu. 
   Ruszyliśmy przed siebie tym razem śmiejąc się i wygłupiając. Gdy zaczęło się robić chłodno chłopak ściągnął swoją bluzą i założył mi ją na ramiona.
-Zmarzniesz.- powiedziałam do Zayna, który został w samej koszulce i chciałam ściągnąć bluzę lecz mi zabronił.
-Nic mi nie będzie.- powiedział. 
-W takim razie wracajmy już do domu , bo nie chce, żebyś się przeziębił.
 Gdy byliśmy już pod moim domem, zaprosiłam Zayna do środka i zrobiłam nam gorącą czekoladę. Usiedliśmy w salonie i włączyliśmy telewizor. Za 5 minut miał zacząć się jakiś horror więc poszłam przygotować pop corn. W kuchni znalazłam karteczkę od rodziców, że moja babcia jest w szpitalu i pojechali do Polski na kilka dni by ją odwiedzić. A do mnie będą zaglądali chłopcy. No pięknie to nie dość ,że zostałam sama to jeszcze chłopcy rozwalą mi chatę. Wróciłam z uprażonym pop cornem i wiadomością od moich rodziców do Zayna. Ten gdy zapoznał się z jej treścią cieszył sie jak małe dziecko.
-Jej! Party Hard!!!
-Nie! Żadnych imprez pod nie obecność rodziców i tak się dziwie ,że mnie z wami zostawili po tym jak skręciłam kostkę ostatnim razem. To w ogóle jakieś dziwne , ze mnie tak zostawiają samą.Wcześniej to się nie często zdarzało.
-Ufają ci.- odparł Zayn już mniej zadowolony z wyjazdu rodziców. 
-No i właśnie dlatego nie będzie imprez. - chłopak coś mruczeć pod nosem , ale go uciszyłam gdyż zaczął się film. 
 Oglądaliśmy oboje w skupieniu, choć ja co chwile krzyczałam i wtulałam się w Zayna. Gdy zaczął dzwonic telefon tak się przestraszyłam ,że wylądowałam na kolanach chłopaka.
-Mmm... Zmieniłaś zdanie co do przyjaźni?- odparł żartobliwie, zabawnie poruszając brwiami. Pokiwałam tylko głową i ruszyłam odebrać.Na wyświetlaczu zobaczyłam ,że to tato , a także, że jest już 1:36.
-Halo?- udawałam zaspany głos.
-Aria czemu ty jeszcze nie śpisz?
-No bo odbieram telefon od ciebie- ziewnęłam tak , żeby usłyszał.
-No dobrze. Chciałem ci tylko powiedzieć, że z babcią już lepiej. Wracaj do łóżka. Dobranoc.
-Cieszę się. Dobranoc- powiedziałam i się rozłączyłam.
-Kto dzwonił?- spytał Zayn. ohh ale on jest boski.
-Tato. Ty wiedziałeś że już po północy? - zajęłam miejsce na jego kolanach i wpatrywałam się w jego twarz.
-Nic ci nie jest? - spytał chłopak z przerażeniem.
-Ależ oczywiście ,że nie!- Wyszczerzyłam zęby w szerokim uśmiechu.
-Aria ty masz gorączkę.-powiedział Zayn dotykając mojego czoła.
-Chyba masz rację- jęknęłam.
-Chodź zaniosę cie do pokoju.- mulat wziął mnie na ręce.
-Jej! Zayn ale ja umiem sama chodzić.
-Wiem.- odparł z uśmiechem i zaniósł mnie do łóżka.
- Dziękuję. Jesteś kochany- powiedziałam gdy chłopak posadził mnie na łóżku. Zaczęłam ściągać z siebie ubrania, ale marne mi to szło, bo czułam się strasznie słabo.
-Co ty robisz? - spytał mulat.
-No a na co ci to wygląda?
-Nie chcesz znać odpowiedzi- puścił mi perskie oczko.
-Muszę ubrać piżamę , przecież nie będę spać w ubraniach. Pomożesz mi?
-Jasne.- Zayn rozebrał mnie do bielizny i założył mi piżamę.
-Dobranoc- powiedział i pocałował mnie w głowę.
-Boje się sama spać, zostań ze mną.
-Na pewno?
-Yhym.
   Zayn rozebrał się do bokserek i położył obok mnie na łóżku. Wtuliłam sie w niego, a on objął mnie ramieniem.











Przepraszamy, że tak długo nie było nowego rozdziału, ale zaczęła się szkoła i nie zbyt mamy czas pisać + czekałyśmy z nadzieją na więcej komentarzy. No cóż , trochę się zawiodłyśmy. ;/ 
Prosimy , aby każdy kto przeczyta zostawił po sobie znak. Wytykajcie nam błędy i wyrażajcie swoje opinie w komentarzach. Mamy nadzieję ,że spodoba wam się nowy wygląd bloga.;) Bo my jesteśmy z niego zadowolone.:)

                                                                                     Bye.;*


20 komentarzy:

  1. Wygląd bloga mi się bardzo podoba a co do bloga jest ciekawy i zachęca czytelnika do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY BLOG . CZEKAM NA WIĘCEJ ROZDZIAŁÓW . POZDRAWIAM .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3 Tekst fajny, a efekty i grafika na stronie po prostu świetna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. oni się bd jebb....... hahahaha sorrry ale jestem ciekawa . Swietnee czekam a więcej ((((((:

    OdpowiedzUsuń
  5. b.fajnee ;))))) kiedyyy nowyy .????? ;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAJEBISTE !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahah dobree :-D macie talent dziewczynyy :-)))) a tak wgl to którego lubicie najbardziej ???? Ja Nialla ;-PPPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zayna i Harrego.:D Ale wszyscy są zajebiści.;p Dzięki za miłe słowa.:)

      Usuń
  8. Jaaa Louisa .! :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. HarregoooooO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. TRAFIŁAM TU PRZYPADKIEM ALEE PODOBA MI SIĘ TUU I BD TO WPADAĆ :-)))))))))) A TAK WGL TO : ZAYN ZAYN ZAYN ZAYN ZAYN ZAYN !!!!!!!!!! KUPIŁAM PRZED CHWILĄ FUN CLUB I TAM SA ICH AUTOFRAFY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZAYN ZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYN !!!!!!!!!!!!!!!!1 ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Harry i Niall <3 a co do bloga jest super :D czekam na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń