https://dl.dropbox.com/u/67422351/imagen_png_one_direction_con_texto_by_cata_belieber-d4lv5h6.cur

niedziela, 21 października 2012

Rozdział 9.

                                                   ***Oczami Zayna***
   Aria od razu zasnęła. Wyglądała tak słodko gdy spała. Nie chciało mi się spać więc cieszyłem się jej bliskością. Po jakimś czasie dziewczyna zaczęła się nie spokojnie kręcić i coś mamrotać... Wydawało mi się czy ona powiedziała moje imię?! Nie wiem czy uda mi się być tylko jej przyjacielem. Za każdym razem gdy ją widzę mam ochotę pocałować ją, przytulić, albo chociaż dotknąć. Ale Aria ma racje , prawie wgl się nie znamy i teraz pewnie jest jej ciężko dopiero się tu przeprowadziła i musiała zostawić swoich przyjaciół. Nie będę jej do niczego zmuszał. Zaczekam. Bo warto. Rozmyślając nad tym nawet nie wiem kiedy zmorzył mnie sen. 
  Obudziłem się, a Aria jeszcze spała. Zszedłem na dół i przygotowałem śniadanie składające się z omletów. Może nie jestem najlepszym kucharzem, ale omlety wychodzą mi świetnie. Ułożyłem talerze i szklanki z ciepłą herbatą na tacy i zaniosłem na górę do pokoju brunetki. Postawiłem śniadanie na łóżku i pocałowałem dziewczynę w czoło.
-Mmm?- wymruczała. Ależ on słodka...Zayn panuj nad sobą.
-Koryto!!- krzyknąłem. Aria otworzyła oczy i uśmiechnęła się do mnie szeroko.
-Zayn, nie trzeba było...To omlety? Jesteś kochany.
-Wiem.-powiedziałem uwodzicielsko i puściłem jej perskie oczko.
   Po zjedzonym śniadaniu pojechałem do  domu ubrać w czyste ciuchy, a potem znów wstąpię do Ari , bo ona nie czuje się na siłach ,żeby iść do szkoły.
   Gdy wszedłem do środka wszędzie panował ...porządek? Zdziwiło mnie to. Pewnie Sylvia spała u Liama i kazała chłopakom posprzątać. Udałem się do mojego pokoju i poszedłem się odświeżyć. Wszyscy jeszcze spali. Wszedłem do kuchni, nalałem sobie soku i czekając aż chłopcy wstaną poszedłem oglądać TV. 
Włączyłem MTV, a tam gadali o mnie i ...Arii.
' Zayn Malik z zespołu One Direction został wczoraj wieczorem przyłapany na pocałunku z córką swojego menagera: Arią Montgomery. Czy są parą? To pytanie zadaje sobie w tej chwili każda fanka boysband'u....'  Przełączyłem na inny kanał. Aria na pewno będzie zła... Lepiej ,żeby się o tym nie dowiedziała...
   Po 20 minutach chłopcy i Sylvia jedli już śniadanie w kuchni i zebraliśmy się do domu Arii. 
Szczęście ,że mieliśmy zapasowe klucze, bo dziewczyna spała na kanapie w salonie. 
Chłopcy wpadli na pomysł, żeby ją obudzić. Na początku nie zgadzaliśmy się z Sylvią, ale w końcu ulegliśmy, bo było to dość zabawne, a mianowicie zaczęli śpiewać. Dziewczyna rozkojarzona i zaspana nie wiedziała co się dzieje. 
-Taak. Takiego czegoś to mogłam spodziewać się tylko po was.- zaśmiała się gdy chłopcy już skończyli swoją pobudkę.- Dzięki Zayn. Już widzę jak mogę na ciebie liczyć.- dodała i pokazała mi język.
-Zmusili mnie- uśmiechnąłem się przepraszająco. Siedzieliśmy w salonie i oglądaliśmy "Spadaj, tato". Gdy nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.
-Pójdę otworzyć to pewnie Diana.- powiedziała Aria.
-Nie!- krzyknął Louis- Ja pójdę.- prawie ,że pobiegł w stronę dziewczyny, a po chwili już z uśmiechem wszedł z nią do pokoju.
-Hej- uśmiechnęła się Diana. Przywitała się ze wszystkimi i zwróciłą do mnie.
-A ty leniuchu czemu nie byłaś w szkole?
-Źle się czułam bo wieczorem miałam gorączkę, ale już jest dobrze.- wyszczerzyłyśmy się do siebie i wszyscy wróciliśmy do oglądania komedii. Wieczorem gdy znudziło nam się już oglądanie filmów postanowiliśmy zagrać w butelkę. 
Usiedliśmy w kółku na podłodze. Zaczął najstarszy i najbardziej dziecinny chłopak z naszego grona.
Louis wylosował Sylvie.
-Prawda czy wyzwanie?
-Hmm. Prawda.
-Liam jest dobry w łóżku?- spytał Marchewka zabawnie poruszając brwiami.
-Ehh. Mogłam się domyślić....Zajebisty - dziewzyna spaliła buraka po czym zakręciła butelką ,która wskazałą na Harrego.
-Wyzwanie.- powiedział chłopak.
-Wybiegnij na ulice i krzyknij ,że jesteś gejem.
-Spoko- odparł i poszedł wykonać swoje zadanie ,które Niall nagrywał telefonem.
Tym razem wypadło na mnie.
-Wyzwanie.-odrzekłem.
-Zjedz paluszek do końca z...- Loczek tu zrobił przerwę i popatrzył się złowieszczo na brunetkę.- Arią.
-Hazza rozwalasz system - rzekł Niall śmiejąc się.
Wziąłem końcówkę paluszka do buzi i zerknąłem na dziewczynę wyczekująco, ta tylko pokiwała głową i ugryzła z drugiej strony. Kończąc smakołyk lekko musnąłem usta Arii, na co ona zarumieniła się i wróciliśmy do gry. Zakręciłem butelką , która zatrzymała się na Dianie.
-Prawda czy wyzwanie?
-Prawda.- odparła stanowczo.
-Hmm. Podoba cie się Loui? -zapytałem zabawnie poruszając brwiami...







JEJ.! :D Jesteście jesteście wielkie. Dzięki za te wszystkie komentarze.:) Czujemy się zaszczycone i mamy nadzieje, że tak pozostanie.;) Jest taka mała sprawa, a mianowicie.: Czy chciałybyście może byś my, także na tym blogu wklejały zdj. chłopaków i opisywały ich i np. także ich "związki" (Larry, Zarry itp.) ? Odpowiedzi zostawiajcie w komentarzach.:)

Rozdział dedykowany naszym dziewczynką.:) Sylwia , Daria kochamy was.!:D <333
                                                                                             Bye.;*

21 komentarzy:

  1. jest dobrzeee (((((:

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAYN ZAYN ZAYN ZAYN ZAYN ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie talent :D Fajny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS LOUIS <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. JA CHCĘ JUŻ NOWY .!!!!!!!!!!!! :DDD A tak wgl to świetnie dziewczyny :D <33 jestem z was dumna ;))) ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. hmhmhmhmhmhmhmhmhm czyżby romansik Diany i Louisa ??? ^^ heuheuheuheu ;))))))) noo możecie takie coś dodać <33 Podzro ;-********

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to zdj w tle jest słodkie , takie kociaki !!!! a co do blooga to świetny ((((((:

    OdpowiedzUsuń
  8. Słłłłitaśneeeee ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. aa i kiedy następny ???? :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super genialnie zaje*iście romantyczny ! <3<3<3
    Szybko pisz nowy bo się nie doczekami i ma być very very long ! : )
    Kaśka .. xxx <3

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet dobre , pozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny jesteście super zdolne:* jak dla mnie za mało tu Liama i Nialla mogłybyście troche wiecej o nich pisać a nie ciągle tylko Zayn:) ale tak po za tym zajebiście:*

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest świenie macie talent dziewczyny :* zapraszam do siebie : nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAA, dodaj już nowy, prooooszzzęęęe <3
    Rozdział śietny
    zapraszam do siebie jest już 8
    be-happy-every-day-and-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń