https://dl.dropbox.com/u/67422351/imagen_png_one_direction_con_texto_by_cata_belieber-d4lv5h6.cur

niedziela, 17 lutego 2013

Rozdział 13.

I.. zaczęłam krzyczeć na mulata , który siedział i wpatrywał się we mnie dziwnym wzrokiem.
-... Przez was będę miała ochrzan od rodziców i już nigdy mi nie zaufają i nie zostawią mnie samej w domu...!- Przerwałam mój monolog, bo Zayn spadł z krzesła.
-Fuck.! Malik.! Co jest.? Obudź się.!!- potrząsałam chłopakiem ,ale nic to nie dało. - Chłopcy dzwońce po karetkę.!!! Zayn zemdlał.!!! - wszyscy wpadli do kuchni.
-Aria co się stało.?!- zapytał Niall.
-Ja nie wiem. Siedział, spadł i zemdlał..-zaczęłam histerycznie nabierać powietrza do płuc. Słyszałam jak w drugim pokoju Louis szybko podawał wszystkie informacje osobie po drugiej stronie telefonu. Wszystko działo się tak szybko. Harry i Niall zanieśli bezwładnego Zayna na kanapę. Po kilkunastu minutach w końcu przyjechała ta pieprzona karetka i zabrała mulata do szpitala. Razem z chłopakami wsiadłam do auta i ruszyliśmy za pojazdem.
Gdy dotarliśmy na miejsce chłopak znajdował się już w zamkniętej sali na badaniach.
Liam i Sylvia dołączyli do nas gdy tylko się o wszystkim dowiedzieli.
   Czekaliśmy na korytarzu nikt się  nie odzywał wszyscy byliśmy w szoku i martwiliśmy się o Malika.Ciszę przerwały otwierające się drzwi na korytarz wyszedł  niski,pucołowaty łysiejący lekarz wszyscy od razu zerwaliśmy się z niewygodnych krzesełek i obrzucilismy go masą pytań.
-Pan Malik ma wstrząśnienie mózgu
jest to łagodnym i częstym następstwem urazu mózgu, objawiającym się pourazową utrata przytomności , trwającą zwykle krócej niż 1 h. Utrata przytomności nie może utrzymywać się dłużej niż 6 h. Więc nie macie się o co martwić z waszym przyjacielem wszystko będzie w porządku może mieć tylko lekkie zaniki pamięci.
-Jak długo będzie musiał tu zostać?-Zapytał Liam
-2-3 dni góra tydzień musimy poddać go kilku badaniom a teraz bardzo przepraszam ale muszę iść do kolejnego pacjęta możecie wejść do sali i poczekać aż się obudzi.
wbiegliśmy do średniej wielkości  pokoju o zimnych miętowych ścianach i białej kafelkowej podłodze, gdzie w prawym rogu leżał nieruchomy Zayn słodko śpiący podłączony do kroplówki wyglądał jak mały niewinny kociak
Przysunęliśmy krzesła z pod okna do łóżka i usiedliśmy na nich.Zaczęliśmy już na luzie rozmawiać i wszyscy razem ochrzaniać Harrego gdy nagle dostałam smsa od mamy w którym napisała że wciąż sterczą na lotnisku w Polsce ponieważ na niebie unosi się mgła i dopóki nie opadnie żaden samolot nie może wystartować ani wylądować i z przeprosinami jeśli mnie obudziła. Przeczytałam na głos smsa.
-Ale Ci się upiekło z tą szybą.-Zaśmiał się Louis
-Mgła może opaśc w każdej chwili rodzice mogą jeszcze zdążyć  zauważyć brak szyby w oknie.Przeraziłam się na tą myśl.
-Nie martw się maleńka wszystko naprawimy .-Odparł Harry.
-No więc już zasuwajcie do mojego domu i zajmijcie się tym.
-Ehh...no dobra.- wstchnęli równocześnie.-Tylko daj nam klucze
Zaczęłam grzebać w mojej torebce bez skutku usiłując znaleźć właściwy przedmiot i w tym momencie przypomniałam sobie że zostawiłam klucze na komodzie w salonie...













Bardo bardzo bardzo was przepraszamy że nie dodawałyśmy tak długo rozdziałów,ale nie miałyśmy czasu  postaramy się żeby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła. Jeśli nadal to czytacie to prosimy o dodawanie komentarzy gdyż to bardzo motwyyyuje. Teraz postaramy się pisać w miarę możliwości systematycznie i     wprowadzamy złotą zasadę
                            10  KOMENTARZY=NOWY ROZDZIAŁ










18 komentarzy:

  1. Super opowidanie :D Nie moge doczekać sie następnego :P

    Milena :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytalam cale opowiadanie teraz i jestem pod wrażeniem co napisałyscie :)

      Milena :P

      Usuń
  2. Juuż pokochałam tego bloga <3
    Świetnie piszesz :)
    Czeekam na kolejny
    www.sameemistakess.blogspot.com -Zapraszam,liczę,że wejdziesz i skomentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak długo, ale jak zawsze świetnie <333
    Myślałam, że ona go pocałuje, a zaczęła się wydzierać -_- no, ale spoko. Już nie mogę się doczekać nowego rozdziału :*

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynam dopiero i naprawdę mi sie podoba :) Pisz dalej bo naprawde jesteś dobra :P

    Zapraszam do mnie:

    http://thelastofthetears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jak zwykle rozdział świetny :D <3 !!!
    Czekam na więcej :P i zapraszam na mojego bloga:
    www.animeshnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAjebisty ;)) Juz nie moge sie doczekac kolejnego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ;D Czekam na nn ;* ~Jagodaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. SPAM.{FF1D} Serdecznie zapraszam na moje nowe opowiadanie o Larrym Stylinsonie.
    Po niespodziewanej śmierci Harry’ego, w życiu Louis’ego zmienia się praktycznie wszystko. One Direction przestaje istnieć, a Tomlinson wyjeżdża do rodzinnego Doncaster. Jednak wizyta starego przyjaciela wszystko zmienia. Louis powraca do Londynu, by znów zamieszkać z przyjaciółmi. Tego samego dnia, po raz pierwszy dostaje tajemniczy list.
    Uwaga: Jeśli nie jesteś fanem takich opowiadań, po prostu zignoruj lub usuń ten komentarz. :)

    http://ps-i--love-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jest 10, dawajcie nowy rozdział!!!

    całe to powiadanie jest super, przeczytałam dzisiaj całe!!! chce nowy rozdział TERAZ!!! :)))
    SUPER to jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne opowiadanie jestem mile zaskoczona i czekam na dalszą część opowiadania <3 ja to kocham !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej !!!!!!! Dawać mi nowy rozdział jest ponad 10 komentarzy i nic !!!! Bulwers baśka z justyną !!!! :/

    OdpowiedzUsuń
  14. oojjjj jaki słodki Zayyynnn :) Zapraszam na mojego bloga http://czymoglobyclepiej.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Jako iż byłaś czytelniczką If we could only turn back time.[now-leave-me-alone.blogspot.com] opowiadania, które właśnie się zakończyło, chciałabym cię o czymś poinformować. Postanowiłam napisać drugą część tego opowiadania. Pomyślałam więc, że może zechcesz wpaść i poczytać. Jeśli nie, zrozumiem. Mimo to, byłoby mi miło odzyskać starych czytelników. Link do nowego opowiadania : Blackmail [blackmail-fanfiction.blogspot.com] . Zapraszam! Dziękuję, pozdrawiam :) xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały wpis i świetny blog <33
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/6-rozdzia-chwytaj-dzien-najbardziej-jak.html

    OdpowiedzUsuń