https://dl.dropbox.com/u/67422351/imagen_png_one_direction_con_texto_by_cata_belieber-d4lv5h6.cur

niedziela, 2 września 2012

Prolog


  Mam na imię Aria. Mieszkam w Kanadzie, mam 16 lat, a moje życie straciło sens 3 dni temu, gdy rodzice oznajmili mi ,że wyprowadzamy się do Londynu.
Nienawidzę tego miasta. Tam prawie cały czas pada, a ja kocham słońce.
  Musimy się tam przeprowadzić z powodu pracy mojego ojca, który dostał nowa posadę menadżera jakiegoś głupiego boysband'u. Nawet nie miałam ochoty pytać kim oni są.
         No trudno będę musiała jakoś to przeżyc.
Najtrudniej będzie mi się rozstać z moimi przyjaciółmi , a w szczególności z Alexem i Lily. Aż się boje jak oni przyjmż to do wiadomości. Tak wiem jestem okropna, ze jeszcze im tego nie powiedziałam ,ale sama się jeszcze po tym wszystkim nie pozbierałam.

  Druga okropna rzeczą jest to ,ze w Anglii moje piękne nowiutkie prawko-jazdy nie będzie ważne i przez dwa lata nie bd mogla używać mojego auta (http://www.auto-blog.pl/wp-content/uploads/2009/11/porsche-boxster-spyder.jpg), które dostałam na urodziny.
Z reszta to i tak bez znaczenia, bo przy londyńskiej pogodzie raczej rzadko będę go używać.
  Moje przemyślenia przerwał dźwięk dzwoniącego telefonu. To Lily , pewnie dzwoni ,żeby powiedzieć ,ze są już z Alexem pod moim domem. Umówiłam się z nimi ,żeby przekazać im ta jakże smutna wiadomość o moim wyjeździe.
Odebrałam telefon i usłyszałam szczęśliwy głos dziewczyny.
-No hej Aria, my już czekamy na ciebie przed domem.
-Ok. Już do was schodzę.
Koniec rozmowy.
  Chwyciłam bluzę i niechętnie wyszłam z domu,co do mnie nie podobne , bo zawsze cieszyłam się na spędzenie choć pięciu minut z moimi BFF.
-Siema Mala!- Przywitał się ze mną Alex i mnie przytulił.
-Cześć.- Odpowiedziałam smutno wtulając się w chłopaka.
Z Lily przywitałam się buziakiem w policzek.
- Co jest grane czemu masz taka smutna minkę?-Spytali zmartwieni przyjaciele.
-Musze wam coś powiedzieć..- Zaczęłam , a oni wpatrywali się we mnie tymi swoimi wielkimi paczadłami.










No to prolog już za nami.:) Komentujcie i wytykajcie nam błędy. ;p
Mamy też do was wielką prośbę.. Chciałybyśmy zaistnieć więc jeśli wam się podoba to polećcie nas znajomym.:) Z góry dzięki.;d
                                                                                Bye.;*

1 komentarz: